Wednesday 10 July 2013

RAMADHAN..UMRAH...SOLAT SUNAT TERAWIH

Assalamualaikum,

Masih belum terlewat rasanya bagi saya, pihak Stoking Jalinan Abad mengucapkan selamat menyambut Ramadhan yang penuh keberkatan. Semoga ibadah yang hadir hanya selama 30 hari sahaja setahun ini dapat dimanfaatkan sebaik mungkin dengan pelbagai amalan.

Stok baru juga telah tiba..., seperti  biasa, stoking Jalinan Abad ini sangat sesuai digunakan semasa ibadah tawaf dan sa'ie, didalam masjid, didalam rumah, didalam pejabat serta dapat membantu menjaga tumit kaki pemakai terutamanya ibu-ibu didalam pantang. Kain lembut dari jenis 'stretchable velvet' dan denim juga dapat memanaskan kaki tapak kaki dan membantu melancarkan aliran darah.

Tidak lupa juga, ianya dapat dijadikan hadiah unik kepada bakal-bakal jemaah haji dan umrah serta kenalan yang bakal menjadi ibu tidak lama lagi. 

Harga sepasang RM18.00.  Harga 3 pasang RM45.00.  Poslaju RM6 (semenanjung) dan RM8 (Sabah dan Sarawak). Sila 'klilk' di Borang Belian dan isikan maklumat yang diperlukan mengikut arahan. Jangan lupa sertakan bank pilihan samada Maybank atau Cimb Bank. Sertakan juga nama dan alamat penuh :) bagi tujuan pengeposan.

Pihak kami juga boleh dihubungi melalui sms@WhatsApp di : 019-3277575    emel :  butik.abad@gmail.com


NOSK - nose filter juga dijual bagi bakal jemaah haji dan umrah, juga boleh digunakan semasa jerebu, atau bersukan serta aktiviti lasak yang lain. Sila 'klik' ke tab NOSK untuk penerangan lanjut.


                                                










No comments: